راهکار های سئو – استفاده از کلمات کلیدی

آموزش سئو
امتیاز به این post

کلمه کلیدی مهم ترین اصل برای تولید محتوا در اینترنت. هر وبسایتی در یک حوزه به خصوصی در حال فعالیت است و شما به عنوان فردی که میخواهید سایتی(سایتتان) را بهینه کنید باید بدانید که حوزه فعالیتتان چیست و بعد از اطلاع از این موضوع کلمات کلیدی مربوط به آن حوزه را تحلیل کنید. بگذارید با یک مثال موضوع این مقاله را برایتان جا بیاندازم :

انتخاب کلمه کلیدی برای وبسایت

فرض کنید شما یک وبسایتی دارید که در حوزه فروش موبایل فعالیت میکنه. تعداد زیادی محصول در سایت دارید، قیمتتان از تمام رغیبانتان پایین تر است، جشنواره های تخفیف ویژه برگذارید میکنید در سایت و … اما با تمام این تفاصیل سایت شما نه بازدید دارد، نه رتبه مناسبی در گوگل دارد و مشتری.

برای اینکه رتبه سایتتان را در گوگل افزایش دهید و بازدید بیشتری را داشته باشید باید در وهله اول تولید محتوا کنید(البته لازم به ذکر است که پیش از این کار باید خود سایت به لحاظ فنی مشکلی نداشته باشد). حال شما میخواهید بر فرض مثال کسی در گوگل سرچ کرد خرید موبایل سامسونگ گلگسی A52 سایت شما در صفحه اول به کاربران نمایش داده شود. درواقع کلمه کلیدی شما در اینجا خرید موبایل سامسونگ گلگسی A52 است.

از کلمه کلیدی کجا استفاده کنیم ؟

حال شما باید برای صفحه مخصوص به این محصول، تولید محتوا کنید و از کلمه کلیدی در سراسر محتوا استفاده کنید. اما استفاده از کلمه کلیدی هم قوانین خودش را دارد. اول از همه باید در عنوان محصول یا مقاله از کلمه کلیدی استفاده شود. همچنین باید در آدرس صفحه(url) نیز استفاده شده باشد.

این مطل هم مناسب شما است :

سئو و بهینه سازی سایت

اهمیت کلمه کلیدی در پاراگراف اول

اولین پاراگراف هر مقاله باید مثله تریلر یک فیلم باشد. طوری که مخاطب را جذب کند تا انتها مقاله در صفحه شما باقی بماند و خارج نشود. استفاده از کلمه کلیدی در پاراگراف اول مقاله از اهمیت بالایی برخوردار است و شما باید در اولین پاراگراف مقاله خود از کلمه کلیدی استفاده کنید.

استفاده از کلمه کلیدی در تیتر ها و عناوین

از کلمات کلیدی خود حتما در تگ های هدینگ یا تیتر ها استفاده کنید. برای اینکار میتوانید در وردپرس وقتی میخواهید پستی منتشر کنید از طریق دکمه بند استفاده کنید.

اموزش سئو