ویژگی های فوق العاده صفحه ساز sp page bulder

امتیاز به این post

سفارشی کردن یک وب سایت با توجه به سلیقه و خواست مشتری و درخواست های فردی نسبت به نوع کسب و کار میتواند برای هر کاربر جوملا یا حتی توسعه دهنندگان جوملا مسئله وقت گیر و زمان بری باشد. sp page bulderبه این دلیل به وجود امد و با محیط آرام ، جذاب و دور از پیچیدگی توانست این مشکلات را حل کند و جزو یکی از محبوب ترین صفحه ساز های جوملا شود. صفحه ساز sp page bulder  با استفاده از روش drag & drap (کشیدن و رها کردن) کار با آن بسیار ساده بوده است.

sp page builder  یک پاگین است که به جوملا اضافه میشود.میتوانید بدون نیاز به هیچ گونه کد نویسی و یا هیچگونه مهارت در طراحی سایت ، وب سایت هایی مدرن و جذاب با ظاهری خیره کننده را با sp page builder  طراحی کنید.هر یک از طرح بندی های حرفه ای طراحی شده را انتخاب کنید و با عملیات کشیدن و رها کردن (drag & drop) شروع به ساختن وب سایت کنید.

ویژگی های شگفت انگیز صفحه ساز را در زیر با هم بررسی میکنیم.

1:طراحی صفحات جوملا فقط با کشیدن و رها کردن

همان طور که گفته شد طراحی صفحات جوملا با صفحه ساز page bulder sp با استفاده از روش کشیدن و رها کردن انجام میشود.

2:طراحی ریسپانسیو(سازگاری) سریع با sp page bulder

وقتی یک سایت را طراحی میکید باید دقت داشته باشید که افراد گوناگون با ابزارهای مختلف و سایزهای مختلف وارد سایت شما خواهند شد. به همین دلیل در SP Page Builder ، پاسخگویی خاص دستگاه را معرفی کرده اند. می توانید سایت خود را برای سایر دستگاه ها با سایز های مختلف ارائه دهید و ببینید که چگونه در یک دستگاه  خاص نمایش داده میشود.جالب ترین قسمت این بخش این است که شما تمام این سفارشی سازی ها را بصورت زنده تجربه خواهید کرد.میتوانید وب سایتتان را در عرض چند دقیقه ریسپانسیو کنید که هر کاربری با هر اندازه از دستگاهی بتواند به خوبی و انچه شما دوست دارید را از وب سایتتان ببیند.

3:افزایش سرعت لودشدن(بالا آمدن) سایت تا 300%

sp page bulder با استفاده از إخیره سازی پیشرفته و موتور قدرتمند،سرعت لودینگ وب سایت شما را نسبت به رقابایتان افزایش میدهد.

4:برای موتور های جستجو بهینه شده است

توسط مونور های جستجو بهینه شده است و این بهینه سازی کمک بزرگی در سئو سایت خواهد داشت.

5:در دسترس بودن هر انچه میخواهید

شما به راحتی هر چه تمام تر میتوانید تمام ماژول ها یا هر عنصر دیگری را بدون اینکه از صفحه خارج شوید ، بارگذاری کنید.هر چیزی که شما بخواهید در دسترس شماست.

6:تغییرات در لحظه محتوای بصری sp page builder

یک سیستم کاملا جدید و مناسب برای ویرایش و ساخت پیچ های (صفحه های ) وب سایت شماست که میتوانید هم زمان تغییراتی که میدهید را مشاهده کنید.میتوان دید که سفارشی سازی چگونه  اتفاق می افتد . همه چیز درست درهمان لحظه  مقابل چشمان شما اتفاق می افتد.

7:طرح های آماده

بیش از 90 طرح آماده که برای استفاده شما از قبل آماده شده، میتوانید استفاده کنید.این بخش های آماده میتواند سرعت پیشرفت شما را در طراحی سایت افزایش چشم گیری دهد.هر کدام از قالب ها انتخاب کنید سپس بکشید و رها کنید. صفحه شما بلافاصله ایجاد میشود.

8:کتابخانه بخش خود را بسازید

در sp page builder  یخش های مشابه را بارها نسازید. با استفاده از سیستم کتابخانه(Library) ،میتوانید از یک بخشی که قبلا طراحی کرده اید ،بارها در صفحات مختلف استفاده کنید و فقط جزییات آن را تغییر دهید.تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که طرح خود را در کتابخانه ذخیره کنید و آن را در هر کجا که می خواهید استفاده کنید. خیلی ساده است ، اینطور نیست؟     

 

 

sp page bulder امکانات فراوانی دارد و در این مقاله به مهم ترین های این امکانات اشاره شده است.

بزودی نسخه آموزش و کار با این صفحه ساز را منتشر میکنیم با ما همراه باشید.